torsdag 27 april 2017

Permission

E är fortfarande inskriven på psyket men hade permis lör tom mån. Sov sedan på avd till i tisdags då hon återigen fick permission. Men i dag redan åkte hon tillbaka på eftermiddagen. Det är verkligen inte bra nu. Hon ser ju inte pigg ut och betedde sig märkligt när jag var förbi på fm. Jag börjar undra vad för jäkla medicin hon nu tar.

Det är ett möte på psyket den 12 men jag kommer ej att gå vilket gjorde E lite sur. Samtidigt så vill hon inte ha mig där så jag vet inte vad hon vill.

Var till dr i tisdags och fick ta en biopsi inifrån livmodern. Huvvaligen så ont det gjorde men nu är det gjort. På tisdag ska jag göra en MR på nedre buk / lilla bäcken. Proverna såg bra ut men snabbsänkan var något förhöjt.

Den 11 april är vi fem personer som har en dejt med en journalist. Får se vad det blir av det.


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...