fredag 12 maj 2017

MAVA

Fick ett samtal här på förmiddagen från kuratorn på sjukhuset som berättade att mötet i dag är inställt därför att E är inlagd. Jag kommenderade då att senast i går kväll hade jag varit i kontakt med min dotter och att då verkade allting bra och att hon inte sade något om sjukhuset. Kuratorn verkade reagera på detta ( jag kände fan det genom luren ) och tänkte nog att hon kanske hade slarvat med tystnadsplikten. Jag nämnde då att jag ändå alltid får veta hur det ligger till - förr eller senare.

Naturligtvis så blev jag oroad och ledsen ända in i själen men redan i går kände jag på mig att något var galet och det var därför som jag skickade min dotter ett sms vid halv tio på kvällen och frågade hur det var och önskade lycka till på mötet i dag.

Jag försöker få fram exakt vad som har hänt men E orkar inte svara på det just nu men under dagen får jag nog besked. Är det ännu en överdos så kontaktar vi journalisten omgående och personligen så är jag tämligen säker på att det är just piller det handlar om. IGEN!

Sötast i stan var hon ju min fina E som liten flicka! Inga bekymmer och jobbiga tankar där inte.



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...